snöoväder :O



Snöoväder och  Daniel sätter sig och åker ända till Arvika från Karlstad , fy fan vad chockad ja blev när han ringde och berättade att han var halvägs till Arvika , blev chockad som fan och visst vi pratade men jag feg som vanligt och vågade inte säga sanningen , mitt hjärta tillhör en annan och det vet ja så varför inte säga sanningen men jag är ju dumsnäll och han har åkt hela vägen och då vill ja inte säga liksom adjöss på det sättet för de var skit gulligt av han men vi ska göra nått när han kommer till sverieg nästa eller näst nästa helg och se vad som sker , men jag vet ju redan att mitt hjärta tillhör en annan så tyvärr men man vet aldirg nått känner jag ju för daniel frågan är vad , han kanske bara är en vän ? , jaja de var super gulligt att åka hela bvägen för att hinna se mig innan han åker till Norge igen på Måndag . för jag ska vara kvar i Arvika till tisdag eller onsdag vet inte riktigt , har vart en slapp dag idag :) .. vad har ni gjort det har snöat och grejjer ge mig VÅR . !!!! / Rebecccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin