Smartskalle




jaa de kan man ju kalla mig , jag har ju bärbar dator så ja behöver ju inte el för att ha igång den :S ... va tänker jag med då .....?!?!?


Men de var inte han som kom så bara för ja gått upp såhär tidigt kommer han väll 5 i 11 , för de stog på lappen att han skulle komma mellan 8.30 & 11.00 ... men det är gött att gå upp tidigt ibland också !! .,. Halv 1 hämtar rose-marie mig så då ska ja var packad och klar har saker här och där så det är nog snart dags att börja leta runt efter allt !! ...
Ska bli skönt att komma hem till karlstad igen men alltid lika skönt att veta att man kan komma till arvika när man vill , det är så skönt ibland samla sina tankar , jaa nej nu blir det att ta en köpp kaffe =) / Ciao .. Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin