sista ord

Verkligen godnatttt NU , men vill bara säga till rebecka , att kom till mig om du har problem med mig och snackar så mkt skit , gnäll inte de över andra snälla kom till mig så ja kan höra det istället så slipper dina vänner lyssna på allt skitsnack bättre stå för din sak o säga de till mig eller HUR ??????????????????
det känns bättre iaf , .......................................... vi är liksom inte kompisar längre så fattar inte att du inte bara kan gå vidare utan måste snacka skit om dina vänner gämt????? , tycker du kan vara mer ärlig mot dina vänner , eller ja är de dina vänner du snackar ju skit om dom hela tiden?????


en bra låt iaf (Y)

Postat av: Sabiina

hehe att ni orkar :P Detta är verkligen ett evighets projekt ^^ God natt =)

2009-03-24 @ 00:07:48
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/
Postat av: rebeccah

godmorgon blev det nu :D , nej det är inte det att jag orkar men jag hatar skit snack bättre hon säger det till mig än andra så slipper ja få höra de på annat håll !!!! men ja vet inte hon nekar ju alltid allting så hon står väll inte för saker hon säger !

2009-03-24 @ 08:52:54
URL: http://rebeccahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????............

2009-03-24 @ 10:48:18
Postat av: rebecka

Vad exakt är de ja har sagt nu då?? känns som att du tycker allt ja säger ä skitsnack, så inte konstigt att du blir så arg då...men du kanske tycker att de ä skitsnack när ja säger till folk att ja tycker att de ä synd att de blitt som de blitt?? Hmm kan de va de du basera din ilska på?? Tycker inte detta håller så hög nivå direkt, men de ä ju du som valt de, så varsogod att va bitter// ciaoo

2009-03-24 @ 10:59:26
URL: http://rebeeeecka.blogg.se/
Postat av: rebeccah

ja e inte bitter bara jobbigt att under tiden vi vart vänner har du snackat skit om mig det är de enda jag syftar på !!

2009-03-24 @ 12:18:07
URL: http://rebeccahs.blogg.se/
Postat av: rebecka

Ja och de har inte du gjort om mig då?? Jo för de har du,, men lixom du säger att ja inte kan gå vidare!! men de kan ju inte du heller tydligen eftersom du tar upp gammal skit nu plötsligt!!

Vet inte kan inte gå vidare bara sådär ja,, för du va så stor del av mitt liv, va ju typ dygnet runt, men detta tjafs som ä nu efteråt kan gärna kvitta för min del,,

2009-03-24 @ 12:25:33
URL: http://rebeeeecka.blogg.se/
Postat av: Pernilla K

Jag håller med Sabina..



Snipp, snapp slut så var denna saga slut.

2009-03-26 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin