När du lämnade mig , rev du upp ett sår i mig

Se mig blöda kärlek , jag blöder kärlek , lalalalala ......



Hejsan ;) ,
Vaknade självmant idag 8.15 jadu de blir så när man kliver upp tidigt då blir de en vana somnar ju tidigt också dock var ju bara skit på tv.n igår kollade Semestersvenskar & Efterlyst sen stängde jag av skiten ! ...
Vad hände igår då , nej inte så mkt jag badade efter jag hade kommit hem från att ha vinkat av rebecka på tågstation :)
jobba 12 - 16 idag , och samma imorgon ,  sen vette fan om jag ska fly till arvika ett tag , var ju ett tag sen jag var där ...

Det är lite jobbigt just nu ,  med de här med känslor och relationer  vill inte ta de i bloggen men det är jobbigt nu men jag måste förklara och måste reda ut så att man kan andas ut lite mera!!!! Klart man inte vill såra någon men om man inte känner nått för personen är de väll bättre säga sanningen direkt än att LÅTSAS????
jaa de där får ja ta i tu med innan jag drar till arvika iaf , för de tynger på mitt hjärta ! .... varför ska allt vara så svårt ? ...

Nej nu blir det cigg & kaffe under fläkten PUSSEN / Rebecccah




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin