Lördagsgodis och mys

Hejsan :D
idag vaknade jag 8.a och var klar vaken jag hoppa i ett bad och sen så ringde paulina 9 o sa att dom var påväg min syster hade gymnastiktävling här idag jag hann se när dom tränade och shiet vad duktig hon är hoppas o gör volter och massa , deras fristående  var hur fint som helst ! ...
Roligt för henne och sen att man ser att hon utväxlas sist jag såg henne hoppade hon ju ljushopp och gjorde kullerbytter!!

jaja sen var det dags att jobba så paulina körde mig till stan , jobbade 3 timmar bara så tiden gick skit snabbt , sen kom dom hämta mig igen och vi åkte och käkade på max , jag var inte så hungrig men lite pommesfrites går alltid ner :D:D ! ...
tänkte åka med till arvika idag men sen kom jag ju på att om jag ska skriva kontrakt på lägenheten nu i veckan och hämta min plånbok är det bäst att hålla sig hemma ! ... så fyller jag ju år på Torsdag , ska nog och göra min tatuering imorgon =), vi får se om han har tid andreas trodde det :D !! .. annars ska jag inte göra något imorgon jag ska nog bara slöa försöka sova ut ta een promme och njuta bara av ledigheten ! ...

JAG VILL HA MÅNDAG så att jag får veta om de ska bli något att jag får skriva kkontrakt på lägenheten isåfall flyttar jag 1 juni , 2 månader bara fan så skönt ! , då blir de att önska sig presentkort på ikea isåfall , känns inte som jag fylle rår snart men de kommer väll hiihh :D jaja ha en skön dag alla ska gå med mamma till ica och köpra godis nu ska se robinsson klockan 20.00 .

Föresten fy att de blev hv71 som vi möter i finalen då , men det kan bli spännande för Färjestad är taggade nu faktiskt så vi har ju en chans =) annars får vi nöjja oss med silver ´hihi :D ...
Ha en fin dag nu alle sammans , Puss & Pörr / Rebecccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin