Lördag igen

ja då  var de lördag igen denna veckan ´gick ju fort som tusan , jobbat alla dagar är väll därför , de känns i kroppen de värsta är att de känns som jag ska bli sjuk :/ jag som varit frisk 5 veckor BOOOORING ! ..
vi får hoppas på det bästa ska försöka ta de lungt , vi funderar starkt på att gå på kleerup ikväll sku´lle bli skoj poboy sen blir det inge utgång för ens jag ska ha mitt 20 års PARTY PARTY!!!!!! ...

den 4 .e april blir de Lördaga , fyller ju 2 april en torsdag! , jaja , men nu ska jag hoppa i dushen snart , rebecka sov här inatt det var svårt att somna , skit jobbigt , låg och vred mig skit länge och massa störmoment på morgonen nu också det var jobbbigt , men tillslut kunde ja inte somna om så nu är klockan 10.00 och det blir en sväng på stan idag har jag tänkt annars ingenting på schemat !! ...... Någon annan som ska göra nått kul idag eller ? ...




arvika söndag funderas på , saknar dom , saknar arvika , jaaja , Puss & PÖRR , & Tack och bock ,
vi får hålla tummarna för  Färjestad ikväll hemma match , detta kommer bli vinst känner det på mig :D ...

// Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin