KnäppDRÖM

jaa jag drömde nog världensknäppaste dröm måste jag få säga ,
jag drömde att ja råkade nocka min dator med pannan ochg hela skärmen gick i sönder :O...
Sen gick jag till 3 eftersom jag har helförsäkring och då gav dom mig en bärbardator från 2005 som någon använt som var super ful och oldie :(  jag blev så ledsen så jag började grina och slog sönder den datorn , och gick tillbaka till 3 men jag fick en likadan igen :( , jag blev så ledsen va fan jag ahde ju haft min dator 2 vveckor bara ska skärmen gå sönder av en liten nock ?????????????? ...
tur det var en dröm hoppas aldirg detta sker iaf ,

ska läsa mitt horoskop och sen ska jag ut med edwin sen ska jag ringa paulina idag eller imorgon senast torsdag drar jag till Arvika iaf , trött på karlstad nu ..  så skönt komma bort en vecka eller två ibland , men vi får se , jobbet kanske ringer och då åker jag ju hemsåklart !! ... ja vi får se  om ni bllir av med mig idag eller inte :D

KYSSS ALLA PÅ KINDEN =) / Rebecccah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin