Käre folk .

hejsan ,

sovit skit dåligt inatt vette tusan vad de är som hänt :( ,
somnar skit tidigt typ halv 10 igår lika trött när jag vakna vid 9 imorse :S .....
är väll orolig i kroppen eller trött efter jobbandet jag vette tusan ,
jag jobbade fredag och Lördag iaf , ska jobba imorgon också , har precis varit hos lisa på en kaffe , hon var mindre pigg var ute igår och partyade :D .. gött att man inte varit bakfull på 3 veckor då ,
får se på fredag ska jag ju iaf , ta någon öl är det tänkt vi får se om jag orkar ,jag jobbar till 19 på fredag men jobbar lördag också så jag får ta det lungt och spara mig till 4 april =)  vi får se vad jag orkar helt enkelt .

Löning på onsdag göttMOOOS , måste inskaffa mig nya kläder , jag har NADA , jag spyr ¨på allt jag äger och har ,
en väska ska ja ha och en lila bh skit fin MOHAHAH , det vet jag iaf , underkläder är väll de ja minst behöver men de jag är mest besatt av , varför igentligen allt åker ju av direkt ändå MOHAHAH !! men men de e skönt o både känna sig fin över & under :D ..
Men men ja måste ha en fin kl'änning kjol eller nått till min stora dag , vad det vette fan just  nu ...
hoppas jag hittar något iaf .....................

Bokad hela denna veckan full med saker att göra :) , känns gött , slipper det bli massa dö tid som bara spills bort ,
Måndag , imorgon alltså ska jag jobba till 19.00 , sen
Tisdag - Myskväll med film hemma hos izzie längtar <3  ska bli väldigt trevligt .
Onsdag - Fika med Theres på förmiddagen och sen på kvällen ska jag & sandra på hockey HURRRRRRRRRRRRRRRA :D:D:D:D  så gullig o bjuder mig :) .. hopppas de blir en avgörande match så att dom går till final om dom vinner på onsdag :) ..
Torsdag jobbar jag till 21.00 vi ska ha vårkväll :P
Fredag jobbar jag till 19.00  , sen får vi se vad som orkas
Lördag - Jobba och inga planer inför Lördagen precis



jaja hopppas alla mår bra de blir en slöSöndag idag som alla andra söndagar såklart :D:D ..
/ Rebecccccah

Postat av: Sandra.

Bokad hela veckan.. :P

Gött å ha nåt å göra med.. :)

Längtar tills på onsdag. :D

Se hur du känner på fredag också, vore iaf kul om du ville med en stund. :)

2009-03-22 @ 15:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin