herreguuuud ...

vilken dag , vaknade halv 9 och drig ut runt 1 med sandra H , sen fikade på royal och gick på stan :D , hämtade upp Victor på torget och gick lite mer på stan sen så skulle sandra hem och jag mötte upp sandra B och Tindra som är lika gammal som victor , vi gick till Museet och fikade dom åt glass och kaka , mätta och belåtna gick vi till lekparken och lekte med dom sen upp på bibloteket och ritade och lekte med dom så dom fick leka av sig lite ! , men sen blev de vidare och gick runt i viken och bara gick runt sen var klockan redan 18.00 och ja ringde veronika så ja lämna victor så tog vi bussen hem , snart är det andra avenyn;D!!! .... blir tidigt isäng idag känner jag , ledig imorgon med , ska försöka sova ut verkligen , inga planer för imorgon , mer än att jag ska träffa camilla på en fika vid 1 - 2 tiden vi skulle ringas! ...


nej skillnaden mellan dig och mig rebecka är att du säger inte vad du tyckerr till mig du snackar skit om mig till andra och sen umgås med mig de känns så konstigt ?! , Precis som du gör med marie till exempel det var både ditten och datten och nu är du bästis med henne typ :S jag orkar inte tjaffsa om det men jha tycker det är så dåligt jag säger precis vad jag tycker om dig TILL DIG , snackar inte skiti säger precis vad jag tycker !! .. Rak & ärlig !! , det är skillnaden men så är det , du skulle väll tänkt på de innan du börja snacka skit om mig , men men , nu glömmer vi o går vidare , orkar inte diskutera detta för vi kommer ingen vart , lika bra att vi inte är vänner mer som sagt för det funkar inte !!!




Bi hörs bloggen / rebeccah


Postat av: rebecka

Har jag snackat skit om dig o sen vart med dig?? Har snackat skit när ja vart arg och vi har bråkat, men sen har ju de blitt förlåtet o glömmt!! Du säger att du säger vad du tycker om mig till MIG, men de du gör ä att ta de i bloggen, du skulle aldrig våga säga detta till mig om vi va face to face..

2009-03-24 @ 19:20:42
URL: http://rebeeeecka.blogg.se/
Postat av: rebeccah

haha de e just precis de ja skulle våga de e du som flyr från proboblemen rebecka ja kan ringa dig nu men du hade ALDIRG svarat eller lagt på i örat för du tar ju ingen skit !!!!

2009-03-24 @ 19:36:40
URL: http://rebeccahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin