hej hopp snoppi snopp :D

goderMorgon :D
vaknat på en bra sida idag också kunde inte sova längre vaknade halv 9 , drömt så jävla äkligt inatt också :S:S ,
det v ar en återkommande dröm också verkligen jobbigt att man ska få drömma samma jävla hemska dröm igen :S , men denna gången gick det överstyr :O!!!....


drömde att jag var i arvika hos Paulina & Natasha och att andreas var med min bror alltså¨vi satt alla tre nere på undervåningen i vardagsrummet när de plötsligt rusar in massa konstigt folk på hela våran trädgård , dom dricker och skriker och har en sterio med hög hårdrock musik  , endel e svart håriga och helt svart sminkade som dom i kiss ni vet  Natasha blir super rädd och jag förösker hålla lugnet , Paulina var ju på jobbet och ja visste inte hur vi skulle få bort dom där stållarna men jag sa vi går upp på övervåningen dom börjar kasta stenar på fönstren och skriker saker som jag inte hör !!!! .... sen skriker jag till andreas
- LÅS DÖRRRREN
han springer coh lyckas låsa innan en dåre tänker öppna dörren dom blir helt galna och vi vet inte vad vi ska göra dom rycker i dörren och försöker ta sg in på olika sätt , sen börjar dom skjuta in i fönstret och jag hör hur folk  klampar in i huset där nere , dom tar min dator och massa saker , dom kommer upp jag hör hur dom stampar upp mot trappen livrädda i natashas säng ligger båda två och darrar av skräck andreas hade gömt sig i paulinas sovrum i en garderob , !!!

DOM KOMMER UPP OCH DOM ser inte mig och natasha under täcket och jag bara hoppas på att dom inte hittar Andreas men i samma secund som detta att jag hör dom gå in i det rummet andreas är i så Vaknar jag , !!!


SJUK DRÖÖÖÖM ja har drömt precis liknande förut helt sjuk , men men man bestämmer inte sina drömmar och jag kommer sällan ihåg drömmar jag minns bara sjukligt äkliga drömmar och sånna ja drömmer när jag inte sover tungt liksom !!! ....jaja , godmorgon nu blir de kaffe & ciggg och sen ska jag ju ringa polisen i arvika också HURRRRAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!


ha en fin dag , andra avenyn kväll bttw/ rebecccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin