härliga måndag ^^

Hejsan :D ..
bara luggit i sängen idag , var uppe och gjrde pannkakor förut gött det var :D ..
sen käkat o sett på "våra bästa år" och nu ser jag på melodifestivlaen Andra chansen reprisen!!.. vet ju redan vilka som går vidare men ja har inget bättre för mig ..  ska städa på mitt rum annars harjag inga palner idag , ska väll ta en promenad sen , det är nogelunda fint väder iaf :D ..

ska ta en Powernap snart också , men ska nog ta ett bad först och sen vill jag påminna alla om att Spårlöst är klockan 21 på 4:an ikväll det ska iaf , jag se , fan jag grinar  alltid till sånna programm ja grinar av glädje alltså ! , jaja ,

vi höres / Rebeccccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin