Fredag - glad & Nykter

Hej hopp , mår alla bra? JAG MÅR SUPER IAF 
förlåt för ålig bloggande men jobbat mkt och har vart svin trött och gått upp tidigt många dagar nu ! ...

Ville bara berätta att detta är min 4.e nyktra helg , det är inte d¨åligt det :D .. på lördag så blir de ju utgång iaf :D fira min stora dag :D .. fyller ju 20 på torsdag :) ..
Idag fick jag veta också att jag fick 1,an på kvarnberget ;D dom ringde till min mobil men jag var redan i telefon så ja kunde inte svara sen så kom jag till jobbet och då hade dom ringt dit och sagt att jag var först i kön på den lägenheten och att dom var tvungen att ha svar OCH JAG SKA JU SVARA JAAA såklart :D:D , så den är antagligen min men det är ju fredag idag så dom slutade jobba klcokan 15 och hade bara telefontid till halv 12 så gick inte att nå dom idag men jag har mejlat dom så hoppas lägenheten är min , inflyttning 1 juni skönt skönt :D bara kunna promenera till jobbet hela sommarn :D .. jaja ,

Vi får bara hoppas att jag får den för ja har ju inte fast inkomst så det är väll där det ska ta o skita sig isåfall men ja tror att det ordnar sig !! ..... jaja när jag kom hem från jobbet så¨satte ja på "så ska de låta" sen har jag kollat på grillad och nu ligge rjag och kollar på Singing Bee  det är ett värdelöst programm men de finns inget annat att se :(! jag är lite avensjuk på alla som är ute idag men  den som väntar väntar aldirg för länge enligt mig ALLTID förlänge haha :D ...


hoppas alla har en bra fredag min spenderas helt ALONE ingen är hemma jo katten  & hunden men man får ju inte så bra svar från dom om dom har en härlig fredag och liskom dom är inte så roliga , Puss på er .

/ Rebeccah




Här är lägenheten den kommer duga för mig :D:D !! ... gött att ja inte hade köket precis i rummet :D jag tror de blir skit bra på 6.e våningen hihi :D så glad.

Postat av: Anonym

Vart ligger den? gud sa kul for dig.

2009-03-29 @ 21:01:58
Postat av: rebeccah

Vem undrar??

2009-03-29 @ 21:12:55
URL: http://rebeccahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin