Flytta 1 juni blir :D

hej och hopp :D

Igår kunde ja verkligen inte sova min hjärna tänker på allt har så mkt tänka på nu för tiden men det ordnade sig till slut och somnade vid 2 tiden , låg och lyssna musik men då  blir man ju bara piggare så de var ju dumt gjort av mig ! ..
vaknade iaf , 8 imorse klar vaken , ville ringa kbab går in på sidan halv 10 öppna dom så ja väntade prick halv 10 ringde jag och hurra , LÄGENHETEN är min ,  fy fan va skönt fick numret till den som bor där så¨ja kan gå och titta på den , imorgon blir det att skriva kontrakt , fan så skönt kunna promenera till jobbet hela sommarn :D:D ! ..

Fan ha sitt egna plaze så alla gott folk presentkort på ikea är de ja önskar mig till min 20 års dag , det blir att köpa massa roligt :D:D ! .. ska köpa ny säng , tror ja ska ha en 180 säng men får se hur stort det är och pm det får plats :D ! ...
Jaa de var en bra 20 års present att få en lägenhet 8 veckor går fort och då blir min adress Muraregatan :D ... STOR FLICKA nu alla har blivit så glada för min skull , Paulina skrek som en stucken gris haha :D .. fy fan , så roligt att folk är glada för min skull , det är på tiden nu , de känns som en befrielse vill bara FLYTTTTTA NUUUUUUUUUUUUUUUU !!!
men men , de blir att titta över vad man har och inte har nu :P ...  jao idag ska jag iaf hämta min plånbok och ta en promenad till stan :D ! .. sen ska ja nog ta tag i mitt liv och skriva in mig på ams också , lika bra nu ! ...
Sommar jobb har jag ju som tur är ... jaja , hoppas alla fåår en bra dag & vecka för min kan nog inte bli mer än BRA :D ...


Izzie  vill att vi träfffas snart :D ... saknar dig :) ... på lördag ses vi iaf :D:D::D:D:D:D:D .. party party ,
Kram alla / rebeccah

Postat av: Isabelle

Söta fina underbara människa, blir så glad när du skriver sådär :)

2009-03-30 @ 21:30:29
URL: http://triffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin