dagen i sänder , Fredag 13.de



jag är kär ingen snack om saken !!!!!!




Mys med Lets Dance ikväll med Syster & Paulina skön hemma kväll me girls only =) ...
Nyss käkat nu blir det cigg och chill ettt tag gått lååång promenad idag  med hundarna Rose-marie kom förbi med  sina 3 hundar och  då tog vi våra två och promenera långt , bjudna på söndags miggad hos Rose-Marie på söndag mums :D . skulle få någon god gryta :D !!!!!!!!!!! mums , får se när jag åker hem :P det får vi se det , det är ett senare problem men ja har ont oi halsen som fan så ja blir väll sjuk snart ..  det hoppas jag nog inte , för dett skulle jag aldrig orka ,

Lindex ringde förut FÅtt massa tider nu fan va skööönt :) , nu klarar jag April maj Juni Juli Agusti också :)
Fick tider fram till Juni men sommar schemat får jag såfort dom har bestämt när dom ska ha semester :D !!!!!!!!!!
GÖTT GÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT !!!!!!!!!!trivs så bra :)
Men kär och glad BYE ha en bra fredag / rebecccah


GRATTTTTTTTTTTIS till KIM som blir 25 år idag (Y) HURRRRRRRRRRRA!!!


.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin