- Spårlöst -

Jaa mkt riktigt så satte jag igång att grina när dom där tjejerna skulle träffa sin syster jag får sånna glädjetårar fattar noll när jag ser sånna här program men så är det hehe , gött o grina av sig lite längesen ja fällde tårar nu :D , kanalen behöve väll tömmas lite :D ...

gött nu har man nått att se på måndagar också då :D , tisdagar är det Andra avenyn och alltså imorgon HURRA :D ..
längtar redan , får se när jag tar min tripp till arvika snart iaf , Paulina fyller år på Onsdag , tänkte åka nu i veckan får se vilken dag det blir bara känns som ja ska bli sjuk ovckså slö i kroppen men så är det alltid BLÄÄÄ! ...
ska spela lite på www.king.com och lyssna på erik hassle och småkika på tv:n sånt kalrar vi tjejer vilket  ni killar aldirg ens skulle ta er an HAHA :D

'Sov gott / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin