workieday tomorrow .

Hello .
Idag har jag vart vaken sen halv 8 imorse , ut med hunden o sen iväg vid 10.00 och gjorde massa ärender ...
sen in på jobbet o stri litte me dom , o lämna nyckeln klar på salongen nu göttmOOOS ! ..
Jaa workie imorgon då , ska hem snart från mamma ska  ta en promenad faktiskit :) !! ..
så gött gå nu på kvällen inte för PÖTThett :) .. 

jaaa imorogn efter jobbet blir de bara hem och äta sen iväg på Rix fm festivalen ska nog ta mig lite av jordgubbs rosevinet jag fick av chefen i sommarpresent :) .. så snälllt .. ser gott ut :) iskallt med is fan va gött ! , ja sen så blir de säkert en öl på en uteservering imorogn om de ska ta o vara såhär hett ute :) jaja sen händer väll inte så mkt mer vad jag vet iaf !! ....


Vi hörs / rebeccah





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin