traska till workie

Hello ,
första natten man sov ensam , jaa de var scary men ja klara de vakna si så där 2344342 gånger men annars gick de ju bra :D hade ju min nallebjörn med mig i sängen.

Vakna halv 5 o va svin pigg men jag somna om till slut och gick upp vid halv 8 nu har jag ätit rostat bröd och gjort mig klar för workie så ska snart traska dit ,  ska nog åka hem till mamma sen och hämta lite verktyg kanske en sväng till ikea också får se annars tar ja det imorgon , kanske ska ta med mig edwin hem hit ikväll får se hur ja gör eller om ja gör de imorgon det MÄRKS!!! ..

men ni får ha en underbar dag gott folk / Rebecccah

Postat av: camilla

duktig flicka :) Första natten jag sov helt själv i mitt hus började jag grina och ringde mamma, för jag var övertygad över att det bor spöken på vinden ;)haha. Oavsett hur van man är att sova själv hemma är det läskigt att sova "helt själv" första natten i sitt eget hem :P

2009-06-06 @ 00:15:45
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin