Söndags Snacket .

Helllo ..

sitter och lyssnar på Mando Diao - Dance with sombody
och väntar på att sandra ska ringa så vi ska dra ner och jobba ... sista gången idag skööönt :) ..
jaa , vad finns det att säga om denna söndag , inte så mkt ,  gick upp halv 8:a och gick ut med hunden men var alldeles för varmt för honom så vi gick in o sen gjorde ja mig ioring o tog vatten o filt o så med mig ut o la mig en stund , sen in och lagade stuvademakaroner och Chickennuggets haha :D .. fin blandning

sen såg jag på filmen French Kiss  den var helt okej verkligen kärleksdrama osådära :) .. 3 av 5 Rebecccah Kyssar :)!!!!!
Sen kom louise upp en sävng på en cigg också !! trevligt , nej denna dagen har bara bestått av ganska mkt slappande dushade förut när ja kom in fan va skönt de är ju olidligt varmt ute må jag säga ! ..
Ja som sagt nu bor ja hos mamma tills tisdag och tar hand om djuren för bror o mammsen är bortresta till norge :) Hos farmor... stackars jag fick stanna hemma ! , nej då .. inte synd om mig =)¨

ha en fortsatt trevlig Söndag / Rebecccah





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin