Onsdag.

hej hopp

Åkte till daniel går kväll så körde han hem mig vid 14.00 tiden idag hemma hos mamma satt här snacka skit med henne sen kom daniel igen vid 16.00 tiden soch vi åkte och handla vindruvor dricka och lite smått o gottt sen vidare till skutberget låg där till typ halv 19 bara var o låg o snacka det var mycket trevligt.

Nu när jag kom hem till mamma igen har jag passat på att se "the thing Called love" med Sandra bullock jaa en gammal film ja aldirg hade sett men den var verkligen bra :) ... se den om du gillar Sandra bullock :)

Nu vette tusan va de blir , blir nog inte att ja åker hem idag  jag mår så himla dåligt , ont i ryggen o huvvet o jaa känns som ja ska bli sjuk ,  inte alls gött så ja orkar inte promenera hem!..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin