Ny bostad .

Hellloooo :D

nu är  min nya adress på kvarnberget härligt :D ..
flyttade in igår , men sov inte ensam första natter rebecka kom glatt hit mohahha :D ..
mys de , slapp sova sj'älv , men nu  idag gick vi upp 8 för bovärden kom hit bytte lås osådära , sen gick vi till peks köpte lite mat och kaffe förstås :D ..

sEN HEM ÅT ÄGG OCH ROSTATBRÖD , oj caps ... hehe ..
sen så gick vi vidare ner till stan och grejja massa ärender och satte oss på cafe royal inne i mitt i city då gick såkalrt brandlarmet ut o sen 10 minuter efter fick vi komma in igen tur de haha :D ... käka en baguette med skinka o sallad dret god :) ..
Sen så träffade jag sandra åkte hem till mamma och hämtade lite stuff jag glömde igår men ja glömde typ hälften men men :P .. sen åkte vi hem till mig och satt här bara o ändra o grejja lite :D det blev ju bra sandra du är så smartis :D ..


Sen gick jag och sandra till pekås  handlade lite igen grejjer jag kom på att ja behövde ,  sem åkte sandra hem och jag kokade pasta och gjorde carbonara :D .. käkade o sen blev ja helt medvetslsö och somnade  och ställde klockan på 20.00 så jag bara skulle sova 2 timmar men ikke ja snoooza till typ halv 21 . kommer väll aldirg somna inatt :D jaja börjar 12.00 iimorgon så de e ju inte hela världen om ja är, vaken lite längre :P värre när ja börjar 10.00=)

slutar iaf , 16.00 , får se om ja ska åka hem till mamma en sväng efter jobbet eller så får hon komma hit och hjälpa mig , ja vill ha upp mitt köksbord och stolar men i need verktyg , finns de ingen händig man ?? ...

jaja bilder på lägenheten ska ja väll orka lägga ut också men de vet ja inte när de blir :D .. det får vi se :) .. i helgen eller nått de hinns nog med ska ni se , de som vill får väll hörra av sig o komma hit annar vet jag :) , nej nu blir de kolla klart filmen och sen föröska göra sig trött hur de nu ska gå men de får gå helt enkelt :)

hoppas alla mår fint ,:) Puss

P.s sova sj'älv inatt scary :O


/ Rebeccah


Postat av: saraa

lägg upp bilder :D:D:D

2009-06-07 @ 11:14:39
URL: http://saraskalstad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin