Måndags Sysslor.

 Hejsan ,
har inte gjort så mkt idag , jag har vart lite jaa kännt mig naken har ingen mobil eller jo men den är död har noll batteri så jaa ni som förösker nå mig tyvärrr ! ,
ska promenera hem till kvarnberget snart och hämta en laddare , bra va ?`?? ...

jaja har sett filmen Memory   den var super bra :) .. men kunde verkligen inte fatta vem som var mördaren eller ja den onda , ja se den vet ja :) den var bra :) ....  jaja nu ska jag väll ta o fördriva tiden med något annat tills ja ska promenera till Kvarnberget.  Hoppas alla har haft en bra Måndag iaf , jag ska väll flytta hem till mig imorogn igen mamma o dom är hemma   run 15.00 jag skulle behölva göra massa ärender imorgon men vi får se om jag hinner det ...



jaja Puss soliga Måndag / Rebeccah



Postat av: sara

men amanda sa att kannika inte allsbadade då LJÖÖÖÖÖG hon :D

2009-06-30 @ 12:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin