ledsamt .

hej nu var det dåligt med bloggning från min sida.
Jag har haft tid men jag har inte haft ork vette tusan men inte kännt för bloggning men nu har jag lite att säga också .

Helgen har varit bra
 Fredag kollade jag ju på min systers skolavlsutning så duktig då :) sjöng i kyrkan o var så fin :) ,
sen åkte jag till karlstad fick bilstjuss det var ju skönt. Sen kom jag hem  sen  kom rebecka vi åkte till öb och forshaga såg fotboll . Sen blev det hem igen och bara döa ,  sen kom Daniel och hämtade mig och Rebecka gick till kjell. 

Sov kvar hos daniel och det var mys :) . . sen körde han hem mig vid 15 på lördagen , sen kom Rebecka och vi gick och köpte mat och hon lagade o ja slöade Mohahah de va gött :D hon till o med diska så ja slapp göra de också :D .. så snällllllllll HEEST :D ..  Sen så sov hon kvar här  och jag jobbade 13 - 16  söndagen , och hon åkte hem .
Sen så kom sandra o vi gick till salongen och sen åkte jag hem till mamma , sen vid 20.00 kom Daniel hämta mig vi hyrde film dock minns jag inte vad den hette men den var RIKTIGT bra faktiskit :) .. en thriller.
Sen körde han hem mig vid 23.00 och Rebecka kom hem till mig  typ 20 minuter sen blev man ensam och jag satt vid datorn en sväng sen somnade jag så gött :D .. sovit skit bra inatt , nu har jag städat hela lägenheten , och känner mig riktigt duktiiiig , har gjort mat ätit o diskat så nu ska ja bara göra mig ioring och promenera hem till mamma , sen får vi väll se om Rebecka hämtar mig och kommer till mig en stund elller om hon åker till kjell dirket så ja får promeeenera hem också :D det märks :)

jaa helgen har varit bra :) ... TÄnkte lägga ut bilder på lägenheten snart också , men dock är det ju inte färdigt med hyller o grejjer så ja vet inte om jag ska lägga upp när de bara är halvklart eller om ni är sugna på att se i förväääg :P .... jaja får se hur jag gör :)  , ha en fin Måndag , jag ska jobba imorgon annars inga planer alls för denna veckan :) ..


Föresten , Prata med paulina förut , Hennes mammas hund tingeling väntade valpar och födde igår ... Tyvärr var 2 döda men en kunde dom rädda  , :( fy fan va tragiskt , vet inte vad som gick fel  :( ........... usssssshhhhhhhhhhhhh så trragiskt tur att en gick att rädda .  En liten mörk tik blev de iaf :D



/ Rebeccah


Min lilla prins saknar dig!! Kommer och hälsar på idag hihi då blir du glad =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin