Ja är en DÅRE !

Hejsan ,

Folk har klagat på mitt skrivande det finns inte så mkt att skriva jag lever livet .. tar dagen som den kommer ,
Rebecka åker idag till Umeå eller Piteå eller vart det var .. o ska vara borta 1 vecka o 2 dagar eller nått sånt , jaa , jag överlever nog hoppas jag ! ...

I veckan har jag inga inderekta planer , Imorgon jobba , idag käka o så hemma hos mamma sen promenera hem i de fina vädret först ska ja nog sitta ute i solen med edwin o mamma så jävla skööönt :) .. Solen är påväg UNDERBART ! !..


förra veckan gick snabbt som tusan , Midsommar var bra hoppas alla hade en bra midsommar min va gasnka händelserik me både roligheter och tråkigheter tyvärr men det är väll sånt som hör till vad vet jag! ....


Ha de fint ska bättra mig på skrivar fronten I promise :) (Y) / Rebeccah

Postat av: rebecka

Luleå ä ja i :P o du överlever. vi får ha banankontakt via telen o msn nån gång ;P KRAM

2009-06-24 @ 18:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin