helgen & måndag

Fredag - Den var rolig , träffa mkt roligt folk ...


Lördag- Slöade bara hela jävla dagen , mådde inte så bra faktiskt , var mest trött men sandra kom på kvällen och  vi gick och hyrde film eller 3 filmer till och med :D .. det var mysigt men efter 2.a filmen en skräckis så somnade jag till då och då men sandra var rädd och skrek o hoppa på mig då och då så de va svårt somna in :;D den första filmen var "i taket lyser stjärnorna" det var verkligen en fin film nästan så man fick tårar skrcäkisen har jag glömt va den heter nu .. men den var helt pokej , en av de bättre skräckisar jag sett ,!!!.

Söndag -  när vi vakna var båda trötta och vi skulle gå till frisörsalongen och jobba så vi var tvungna ställa klockan o hoppa in i dushen och masa oss iväg men båda två var som sillar , .... vi satte på den 3.dje filmen som var en komedi och skulle vara som american pie och sånna filmer kan säga att den var INTE ens i näreeten jävla skit film ! .. vi såg inte ens klart hela , för den var så värdelös ! ..men på något sätt ville man fortsätta kolla eeh :S werido !

Sen  så efter vi hade vart på salongen så åkte jag hem och städade och sen kom Veronica , stefan , Wilma , Andreas och MAmma :D ... hurra och borrade upp mitt köksbbord så fick jag 2 jätte fina växter i krukor:) hur snyggt somm helst :D
bjöd dom på kaffe och buulllar :) , jajaj sen åkte dom hem och sen efter en stund traskade jag mamma och andreas hem till Dom haha :P  men gick förbi bk och köpte med mat , vrålhungrg var jag :D ... sen så sov jag kvar hos mamma för klockan var väll 20,00 när vi kom hem till dom :) , så kollade på Twisted på tv.n den filmen är bra den ;)! , jaja sen sov ja mer behöver ni inte veta va? ..

så var Söndagen slut!

Måndag -

Vaknade kvart i 10 och mamma vakna också då :) .. gjorde kaffe o sen ringde Veronica min lillebrors mamma och fårga om vi skulle ses , visst visst :D .. så mötte dom på halva vägen och sen handlade vi på willlys :)  gck hem till dom fika och käka en macka sen så åkte vi ner på stan en sväng sen giick jag hem ;) .. gjorde mat och sen satt i min ensamhet ooch käkade o satt vid datorn ! , sen så dushade ja och gick ner till kannikas jobb , och hon följde med upp en sväng och kollade mejl om hon fick en lägenhet på herrhagen o de fick hon så GRATTTIIIIS till henne hurrra , skönt att allt verkar lösa sig för henne nu :) ..
hoppas hon får flytta in snart bara :) ..

Ja så nu ahr hon gått och jag ska gå upp 05,30 imorgon :(  så ja får väll hålla god min och sova snart :)

Ha en fin kväll =) Pussiiis / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin