Grin & SURT

Hej ...
Jag och paulina har nu sett Prison Break The final Break ,  de sista 10 minutrerna bara spruta tårarna det var de värsta jag varit med om , guud vilken känslig film säger jag bara ... det är ju inte sant att den är helt SLUT nu no more Prison Break de går inte in i min HJÄRNA :O ..

TRÅKIGT MEN SANT  , men de kanske var bra att dom sluta när dom låg i topp som inte andra serier som bara ballar ur :)

Dom hade ett slut och slutade med flaggstången i TOPPP måste jag ju säga , baah så bra serie jag dör nej orka babbla sammma men har du inte sett de ALLRA SISTA PRISON BREAK  avsnittet så se det om du gillar Prison Break , 1 timma och 20 minuter någonting av njutning , skratt , och gråt ja alla känslor var det i det sista avsnitttet!! ...


Sov gott alla / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin