fisk i vattnet

Hej hopp
ja jag trivs som fisken i vattnet här i min ensamhet just nu ,
Rebecka kom hit imorse kvart över 6 närmare bestämt såå det var bara kliva upp och de gick ju inte somna om så hon dushade o ja dushade , sen gick jag med henne och gick raka vägen hem till mamma , hennes tåg gick 10 i 8,a  så jag tänkte en promenad till wåxnäs gör nog susen påå morogn kvisten ! ,
väl hemma så blev mamma paff av att jag kom så tidigt hon var ledig idag :D .. så vi drack kaffe och satt o småprata sen gjorde hon sig klar så promenerade vi hem till mig sen , pågvägen gick vi in på stuvbutiken och köpte tapetklister eftersom ja ska tapetsera två våder eller 3 som är fula i rummet.

jaa sen handlade mamma åt mig tackar :) , bara litte vanligt flingor, mjölk o lite smått och gott såklart :d ..
Sen hem till mig och fixa och dola , JAG BLI GALEN PÅ IKEAS SAKER SOM SKA MONTERAS OCH MAN FATTAR NOLL !!!
tror ja skulle riva av mig håret där en stund men till slut gick det och palleten trillade ner haha ! ..
ja tog upp saker som skulle var apå vinden och sånt där.  så nu är de bar aköksbordet och en hylla som ska upp på väggarna kvar :D ... och det får jag hjälp med på söndag då får ja fin besök av pappas syrra och hennes kille och min kusin wilma och jossan :) kommer hit och fikar och ska hjälpa mig borra upp det där =)
så snällllt ..

Sen  gick mamma hem vid 13 tiden och jag gjorde pyttipanna och ägg , käkade blev trött men jag somnade inte , sen callde jag rebecka så hon kom hit efter hennes tripp till Kristnehamn så vi gick och köpte chockladpudding och käkade det :D det var smarrriigt vill jag lova!! , men ingen gräddde bläää , de var snyggt att göra chockladpuddingen i en gryta vill ja lova men de funka ju det med hahah ! .. hade ingen bunke glömt kvar den hos mammi :D får hämta den någon dag :D ..
sen så satt vi o glodde tv o bara var  men sen kikade kim förbi men han blev så trött när vi kollade ¨på film "walk the Line " btw så han traskade hem igen typ efter 40 minuter. sen så var det daggs fär nästa gäst (rebecka) att lämna mig hon skulle till K :) gulligt ... ja Håller tummarna för dig imorgon gumman :D:D:D::D !!!!!!!!!!! du klarar dettttta JAG LOVAR !! ...

Jaa så nu sitter man här eller ligge här ensam med nallebjörnen brevid sig i denna stora säng och funderar på vad grannen över mig pysslar med när det dundrar så men det är nog inget konsigt 23.45 brukar man ju dundra och hålla på¨:D  Konstigt att jag inte är trött när det har vart fullt upp hela dagen men så äre :D ... blir nog snark snar för min del.
Imorgon blir det utgång den där gullungen sandra bjuder ut mig , blir nog harrys och rebecka ska med också om hon klarar det imorgon men de VET JAG ATT HON GÖR :D ..
 imorogn ska ja damsuga , Diska , Tvätta och sen inge mer vad jag vet haha :D ..
ja sen blir de bara mys för hela slanten , problemet är VAD MAN SKA HA PÅ SIG :O?! ,

men de kan ja drömma och fundera på ha en fin helg alla / Rebecccah


h


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin