har inte mkt att säga ...

Lägger upp lite bilder någon dag  :) ..

Sen kärleken Går väll SKIT eller jag vet inte :S ... vet varken ut eller in orkar inte tänka jobbar helg men ledig idag , jajaja nu får de räcka har inge vettigtatt säga ändå ,

Rebecka & jag är ovänner ingen chock precis så finns inget säga om den saken eller ovänner , inte ens vänner eller jag vet inte , hennes val som sagt!!!!!!!!!!!!!!! Det var viktigare ha en kille som kompis som hon känt 3 veckor tydligen ! Jajaj CIAO / Rebeccah

Postat av: emma



var du ihop med rapartisten D.Dede? han på dedeprivat.blogg.se som alla tjejer är kära i typ? :D är en del bloggare som sagt det:P

2009-07-24 @ 11:27:40
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2009-07-24 @ 11:50:08
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Rebeccah

Hej tackar så mkt , ja har inte vart ihop me nån rapare vad jag kan minnas vem har sagt de?

2009-07-24 @ 14:55:33
URL: http://rebeccahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin