tjockskallig & barnvakt

hejsan eller? ...
jag och sandra körde uppesittarkväll med yatzy på http://www.king.com/ riktigt roligt tiden gick super fort började runt 00 slutade 03 , på slutet så slarvade man som fan blev helt stel i kroppen av att sitta så länge hehe ! :D kul var det iaf :D ...
somna väll runt halv 4:a tiden vakna 13.30 ungefär fgick ut med hundskrället sen ringer mobilen ska vara barnvakt 16 - 21 ikväll ungefär det är ja så gärna min söta lillebror , fast han är trotsig nu 2 år  25 januari , jaja .... sånt kan ja hanskas med :D ... jag är en duktig barnvakt ! ...
Solen skiner i karlstad idag fan härligt det var ute , våren är påväg redan HURRRA ! :D:D fåglar kvittrade i skogen när jag var ute med Edwin ! ...

Aja sen vill ja önska min käresta vän marie all lycka till imorgon :) Håller tummarna för dig på jobbet :D ... ska jobba imorogn 10 - 18 och fredag 12 - 16 :D .. sköönt aja , nu ska ja göra mig klar  Veronika hämtar mig om 1 timme ! ...

ha en bra dag alla /Rebeccah

Man blir tjockskallig av att vara vaken så länge på nätterna (Y)!

Postat av: MarieN

tack sweetie! oh, jag har nog inte förstått vad jag ger mig in på!

2009-01-14 @ 18:32:55
URL: http://maarienordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin