tidig morgon men en sen natt

HEJ som i Helvete .

 idag gick jag upp halv 10 , dushade det var sågöttt måste jag erkänna :D
men vad har jag mer gjort då? , tog ut hundarna var så kallt håret frös dirket jag gick ut , :/ ,
sen gick ja in satt vid datron lite, sen kom dom andra dårarna upp vid 1 tiden , 

igår gick vi och la oss vid 3 tiden inatt , dom sprang runt som råttor allihopa inatt upp och ner , jag sov nere alla andra uppe men dom sprang upp och ner sen vid 2 kom  alla ner och sa VI ÄR HUNGRIGA , grillade körv och satt o käka sen kunde dom somna in tror ja blev slut på springandet iaf , jag somna vll vid halv 3 så konstrigt att jag vaknade tidigt , idag får vi Pasta & köttfärsås faaan va gottt måste jag erkänna :D MUMS älskar paulinas köttfärsås :) ...


Aja nu ska jag vara social med folket här :D...  Bye bye / Rebecccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin