söndagskul

jaaa en söndag som denna , alltid roligt vad det än är för dag i arvika :D ..
man blir underhållen hela tiden och man blir mer och mer överraskad om vad roligt man egentligen kan ha  ...
Dricka kaffe? ja det är underhållande när man får lära sig trollerier , sitta i soffan och döa?
jaaa det är ännu roligare sjunga på en låt som sitter på hjärnan och sjunga som mongolider och skratta och ha kul ,
Åka och hyra film dock ännnuuu roligare , jaa varför ?! vet inte , vi hyrde iaf , den nya filmen med eddy murphy den var rolig , han är så duktig ! , vi mumsa chips och drack cooca cola , min bror kom idag också så det var ju roligt roligt :)
Nu har jag nyss sagt godnatt till min syster var med upp på hennes rum och spelade lite super mario galaxy jag är SÅÅÅ DUKTIG , fast fastnat vid en boss som ja har klarat en gång redan men nu kan jag verkligen inte övervinna honom jag blir helt störd på mig själv :S:S ! ...

jajaj nya tag imorogn , är väll lite trött ska dra på en film i min ensamhet här och föröska sova , skulle behöva dusha men får göra det imorgon istället tror jag!? , jag vet inget längre , börjar bli trött vid 20 o sen sten pigg bara jag får vila men idag har jag druckit mkt kaffe så jag lär väll inte somna tidigt , och här kan man inte sova länge på möran så jag får föröska slå mig själv i skallen och somna i tid ikväll/ natt .
aja återkommer imorogon om vad som kommer ske det ä prat och tjat om skridskoåkning fan inte åkt skrdskor sen jag var 10 år eller nått , så vi får se hur det ska gå isåfalll :D .. men men , när ja kommer hem vet jag heller inte för er som undrar ! , har en tandläkartid på torsdag  , avboka eller inte :S? , lyckas altid vara i arvika när jag ska till tandläkaren underligt :S svar JA!? , JAJA ,  nu blir det filmen ,

en sak till om rebecka , sa inte att jag hatar henne eller att hon är dum i huvet men OM MIG SNACKAR HON SKIT BAKOM RYGGEN OCH SEN INTE KAN SÄGA DET TILL MIG DÅLIGT TYCKER JAG OCH JAG TAR INGEN SKIT FRÅN NÅGON TYVÄRRRR !!!! ,  SÄGER SANNINGEN BARA VAD JAG ´TYCKER SEN KANSKE DINA  RIKTIGA VÄNNER SOM KÄNNER DIG JÄTTE BRA VET HUR DU FUNGERAR MEN JAG VET HUR DU FUNGERAR IAF I MINA ÖGON OCH DET ÄR INGEN HIT FÖR JAG ORKAR INTE BRÅKA 102038723 GÅNGER PER VECKA  DET SNOR ENERGI FRÅN MIG SOM JAG GÄRNA BEHÅLLER TILL ANNAT ÄN ONÖDIGT BRÅK MEN SKÖNT DETTA ÄR ÖVER NU DÅ , DETTA VAR VÄLL TYVÄRR!!!!
'

Gratttttis till en kompis som fyller år idag också :)


nATTI PÅ ER GOTT FOLK :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin