Saftkalas :)

hej jag ska bara slöa idag , dricka saft en fin fredagskväll som denna :D , kan vara gött  ta de lungt ibland nästa fredag blir de ju partay o sen den fredagen efter ska jag ju på båtresa så ja behöver vila denna helgen hihi , fick brev från min käresta brevväxlare idag och så har jag jobbat 12 - 16 , gjorde skyldfönstret  och skyltdockorna :) ... det blev så snyggt :) , 

 var svin trött imorse snooza till 10.00 till o med , blev uppe länge igår kollade på ettan om sjuka hundar som förs till sverige från spanien , i bilar  det var hemskt att se , !!!

jajaj saft blir de ikväll och dator o mys vid tv bara , lyssna på Celine dion och bara vara :D
Jobbar om 3 dagar så nu blir de ledigt igen :D får se va man ska hitta på då da :)

Vi hörs / Rebeccah

Postat av: milla

Skål, med saft ;) Jag vet hur det är.

2009-01-16 @ 22:56:21
URL: http://camillakruse.blogg.se/
Postat av: milla

Skål med saft ;) Jag vet hur det är.

2009-01-16 @ 22:56:58
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin