Life Size

Godmorogn gott folk , inte undra på att man är vaken nu när man sov hela dagen igår var max uppe ur sängen 2 timmar igår , nu är jag jävligt pigg och ska se klart filmen Life size som jag började se igår , sen blir det nog en film till sen kan ja nog hoppa in i duschen , hoppas hade en lika bra helg som jag :) ...
inga planer för idag mer än att jag ska träffa pappsen en sväng , de var nästan 1 år sen sist !!!!!

Nu ser jag fram emot Fredag  MONNEEEY  LÖÖÖÖN :D & fest för hela slanten ,
sen <Fredag den 30:de Båtkrysssa :D .. Hurra hurra !!!! .... Det är så skönt att ha nått att se fram emot tycker jag =) .
Någon mer som har nått spec att se fram emot ????.Den åter till filmen CIIIIAOO alla som sover och alla vakna o alla djur o jaa alllla levande varelser :).



Peace / Rebeccah


Postat av: milla

vad har hänt? Du har inte skrivet på flera dagar :P

2009-01-21 @ 00:41:56
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin