Kommer aldrig ge upp utan en kamp.


Heej alla snuttisar , varit dålig på att skriva denna helgen , men fredagen var helt underbar massa folk hemma hos marie skit trevligt sen krogen var välll som vanligt inge nytt hände precis , trött på arena verkligen så vi drog hem redan vid halv 2 ... ankan renoveras ju så de är ju inte öppet :( , nästa helg ska jag vara nykter , och helgen efter det blir det party 23 januari hoppas man får lite fet lön också HURRA !!!

Börjat nörda vid facebook mer och mer nu också hehe , de blir roligare o roligare för varje dag :D ...  hade svårt för facebook i början men nu börjar jag gilla det :D .. Igår som sagt jobbade jag , och sen hem till Marie hon hade börjat med maten Fisk & potatis jag blev stark som attan :D ... sällan jag ä'ter fisk men det är gott ju:D fiskbullar med dillsås är ju dretgött :D och jag skiter i vad fiskbullar är gjort på jag tycker det är gott så det så =) . Jag har nyss dushat eller Badat hehe :D det var super sknönt . Ska även se filmen A lot of love  ikväkll 21.00 den är rolig :) . imorgon ska jag jobba så det kommer inte bli att man sitter uppe hela natten . ska skriva brev till min brevväxlare :D ..och mysa bara nu , så gött att sitta i myskläder efter man har badat :D .... bara ta det lungt , haft en underbar helg med marie och alla andra så klart men marie harr varit min sovkamrat denna helg mys =)






KOmmer aldrig GE UPP EN KAMP / rebecccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin