Jobb , Fiskbullar & Cake

hej .
jobbat 10 - 18 idag trevlig dag , dagen gick snabbt och vi fick upp alla varor och de var en almän trevlig dag ,
När man kom hem fanns de min favorit fisk tillagad :D FISKBULLAn och potatis fy va gott med dillsås :D
MEEEEE LIKE :D
Inget kan få mej att sluta gilla de inte ens vetskapen om vad fiskbullar är gjort på hihi :D ..
Sen så tittade jag på SATC och generation fetma och sen blev de filmen på 3:an Cake så romantisk ... de var värlkligen en tjejfilm hihi :D Ja gillar sånt :). ge mig lite kärlek ffs.

Nu ska jag sova jobba imorgon också ,  aja ha en nice bajs dag imorgon gott folk (Y) !.

Natti på er också då .


Postat av: milla

åh, tack :D Han hälsar tillbaka ;)

2009-01-16 @ 18:04:09
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin