Härliga tisdag

Hejsan , nu är tisdag här vad betyder detta då?

Jooo andra avenyn avsnittet släpps så det ska man ju se ikväll på tv:n om komme rihåg annars ser man ju det bara på hemsidan sen :) . www.svt.se
Jaa men nu ska jag göra mig iorindning ska iväg på bervik och Stan ska iväg och luncha med Lisa & mamma ! :D ..
sen blir de strosa runt lite följa med dom när dom klipper sig , sen fyllde min Lillebror Victor år i söndags så jag ska dit senare i eftermiddag är det tänkt eller om jag tar det imorgon när jag ska passa honom får se vad som hinns idag men jag tror jag ska passa han några timmar idag med så jag  åker nog dit .

LÄNGTAR TILL BÅTKRYSSNINGEN , jag och Lisa blir det som åker :) . FUNNY FARM , så jävla skön kvinna alltså!!!!!!!!
Torsdag ska jag som sagt jobba 12 - 16 tror denna veckan kommer gå fort .
Nej nu ska ja göra mig iordning see yaa gott folk
ha en härlig tisdag det ska jag ha iaf =)/ Rebecccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin