ensamhemma i Arvika

HEj i galoppen :D
Idag ska vi  vara ensamma hemma jag syster natasha och broder andreas , paulina ska jobba natten , så det blir jag som får stå för matlagningen ;)!!!.
Vi ska väll bara mysa och se på tv antar jag , men vi ska även se dirty dancing 2 har redan sett den enligt min mening är 1:an mycket bättre men 2;an 'är ju också bra :D ... jaa vad ska man säga mer , tror jag åker hem imorgon eller på torsdag ;) ,  har tandläkartid på fredag BLÄÄ vill inte men vi får se om jag ska avboka eller palllra mig dit ... vi får se , det märks .

Igår mitt inatten var vi uppe och spelade bowling på natashas wii spel , haha det var någon som var tuff och sa att han skulle vinna men han förlorade såklart HAHAH , så straffet blev att sminka honom HAHHAHAHAHAHAH ... han blev fin fin , natasha lyckades få en fin fin ögonskugga :D och sark färg på läpparna :D ...tror jag somnade halv 5 eller nått , började se på filmen mirrors också , men den får ja se klart i kväll den när natasha sover :D ... den verkade läbbig av de jag såg iaf . jaa då blir man själv från nu till ungefär 17 imorgon , booring , men har ju syster och broder , min bror sover fortfarande han var uppe länge och spela super mario tror jag :S ... har ingen aning trött verkar han vara iaf .
Nej nu ska jag nog snart göra mat det kurar i min mage , ... PUSSS DÅ alla / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin