DUM i HUVET

Hej på er alla :D ..
ja klcokan är halv 12 och jag var nog dum att sova från 18 till 22 så jag lär aldirg somna ikväll eller natt kanske man säger , jag natasha och min bror ligger och ser på "slipstream" skit bra film redan sett den en gång , riktigt rolig fakitksit eller ja , BRA kasnke man ska säga en kille som har en apparat som man kan resa bakåt i tiden med , se den om ni inte sett den :D ..

ska gå upp och spela lite super mario snart , spelat lite och fått hjälp av syster och broder på min gubbe idag men kommit till en tråkig bana där man knappt fattar hur man ska göra men jag ska KLARA det såklart :Där man smart så är man HAAHAH :D ..  jaaa natti på er som ska sova och godmorogn till er som nyss vaknat och ha en trevlig kväll till er som ska jobba natt :D ... jaja skit samma :D.....


Vill berätta att jag även kommer att  jobba på lördag och jag åker nog hem på fredag skiter i tandläkar tiden , ja ja , ha det bra gott folk . jag skriver mer imorgon i promise :D , någon som lysssnat på min nya favorit låt av Ras cricket - skin :D ... så fin man ryser miljarder gånger om när man hör den :D ...
Puss & GULL på er !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin