daimtårta och film

hej gott folk .
Idag har jag inte gjort något speciellt , sov till runt halv 11 då ringde min chef och undra om ja kunde jobba torsdag klart jag kan , men fredag kunde ja inte då åker vi ju bort :D CINDERLELLA VIKING LINE HERE WE COME :D ..
mamma har ballat ur så de blir jag och Lisa som åker , kasnke sandra ska med får besked ikväll , imorgon ska ja upp i rimlig tid också och iväg och lucnha med mamma & Lisa :) ..

inget planerat mer för denna veckan mer än att jag ska jobba torsdag och resa Fredag och luncha imorgon :) . 
 Så onsdag  får nån gärna leka med mej , ska nog träffa kannika tror ja om hon kan :) . längesen nu . !
jaja , vad ska ja säga , jag käkade nyss Daimtårta , maten idag var kötbullar och mos det var svin gäött :D mkt lingonsylt ska de vara :D .. jaa sen då , började se filmen Atlantis men mattias kom på besök så ja har stoppat den , så ja ska se klart den nu :) .. 
Sen ska ja se den omtalade filmen ja skrev om igår ,  The memory keepers Daugther :) verkar vara skit bra :D .. det blir min kväll , sen blir det väll bara sappa ¨på tv:n mellan kanalerna tills man somnar :D ..

PUSS & GODNATT GOTT FOLK!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin