dagen i sänder

Min dag idag har varit ur bra :D
Först gick jag upp gjord mig iordning och då plockade jane & sara upp mig och sandra wåxnäs och det bärde av till Forshaga , till camilla det var helt underbart roligt att vara alla och snacka  skit  , våran husmor Camilla hae bakat äppelpajj god var den:Dmums, och massa rester från julens alla kakor fick vi  cokså, vi fick oss många skrattanfall under den tiden vi var där:D.... Sen så som alltid efter efterrätten fick vi lunch :D pankakor stektes det så det stog härliga till gott :D.... kaffe gjorde mig pigg:D var tvungna att åka vid halv16 sara skulle jobba ,men det var verkligen trevligt, får vi göra om oftare :D...

Sen fick jag julklapp av Camilla helt överlycklig :D en liten väska hurra hurra:Dkit fin super nöjd tack camilla mysis:D...
Aja PUSSS & GODIS ,ska supa skallen av mig idag är hos marie folket kommer snart ! , jobbar imorgon så hade bra :D// Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin