ville bara berätta

 På fredag kommer min bärbara dator nu blir det adjöss med min gamla sletna stationära dator :) ,
Och en Rosa mobil väntas också på posten på fredag trodde dom att de skulle komma :) , Gött , äntligen något se fram emot ! , 


Saknar Rebecka ikväll får man sova själv hehe ;) ,
hon har sovit här flera dagar nu , men men , imorgon blir det fixa lite viktiga saker också , jag ska
nog lägga mig snart tror jag , SUPER pigg nu men vi får väll se , inte haft humör för att skriva blogg nu vet inte inne i en svacka som ni märker bara deprimerade texter men vi får se de kanske ger sig , jag mår bra iaf ,
Ha en bra Onsdags kväll / Rebeccah

Postat av: milla

åh, ska du få en bärbar?:)

2009-02-18 @ 23:58:44
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin