Växande mage & fika

Tjeeeniiixen gott folk :D !!
Hur mår alla ? Bra hoppas jag , jag mår bra dumt att klaga , nu har det inte blivit mkt skrivande , om gårkvällen så stanna jag kvar hos Veronika och lillebrosan efter barnpassningen och åkte hem vid 12 .00 i förmiddags , gjorde mig iordning sen mötte jag  Sandra och det bärde av till staden , där träffa vi Camilla Sara & Kannika , så skönt att vara samlad hela gänget ,  som förr , saaknar det verkligen fattar inte att vi typ bara ses 1 gång i månaden knappt det , det är ju alltid någon som inte kan osv ,
Rebecka var inte med :( , hon l¨g och sov och hade glömt bort tråkigt , vi var på THE och fkade , mums , Camilla och den växande magen käka pajjj hon ville ha krabbpajj men de fanns inte såå hon fick nöjja sig med Currypajj :P  sandra käka lasange , och Sara macka och jag & kannika tog en daimtårtbit mums de va gott med en latte :D .. klarar inte av att käka mat så tidigt på dagen ! ,


jaja som sagt har inte hänt nått speciellt sen sist jag skrev , camillas mage växer o växer för varje gång vi ses tänk att hon ska ha barn har inte riktigt fattat , en dag är de ja som ska ha de fy , jaja de vill ja inte ens tänka på det är inget jag planerar just nu på några år iaf :D ! ... funderar mkt på dagarna svårt få fram de i bloggen , så ja säägger inge nu iaf , för jag ska tänka hur jag ska foormulera mig o skriva ett inlägg med bara mina tankar de kommer bli långt så ja måste komma på ett smart sätt att få det kort och bra :D!

Saknar marie grymt mkt vi ska ses på lördag HURRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
jaja nu blir det ut och promenera för fulla muggar  med hundskrället jag ska bli en sund rebeccah nu för ett tag =) promenera varje dag , eeeh får se hur jag lyckas , kommer berätta varje dag :D ! ... SEEE YAA gott folk ta hand om er / Love HUGS Rebecccccah

Postat av: milla

Det var trevligt på fiket :) Curryslemmet var också bra, men krabba skulle inte sitta fel ;) mohaha. Ses på blåmånen ;)

2009-02-09 @ 17:39:06
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin