SPYNATT?!

Nej men hej , det var ingen rolig natt detta , man är frisk och alert efter en rolig helg men  inatt så har jag haft en spyanatt :/ , 4 - 5 gånger har jag vart uppe inatt det har vart hemskt , så de blir inget jobb idag & imorgon , får hoppas de inte blir något mer idag , så man kan jobba på onsdag iaf , många som har kräksjuka nu , jag som aldirg brukar få det ... jaja nån gång ska väll bli den första och sista eller !! .. de blir sängen idag , och peppar peppar och hålla tummarna för att detta var nått annat och inte kräksjukan :( ...

Förövrigt mår jag bra , helgen gick fort men rolig var den , nej nu ska jag lägga mig igen... / Rebeccah


Lite överdrivet kanske undra va han har , bajskräksjukan?!

Postat av: MarieN

haha, ja vilken käft gubben hade också!

2009-02-02 @ 17:42:03
URL: http://maarienordgren.blogg.se/
Postat av: milla

Hoppsan :O Var resan bra föresten?:)

2009-02-03 @ 12:12:34
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin