Sletna Rebeccah & Rebecka

hej alla .
Idag har vart en bra dag , nästan för bra , den kommer vara minnesvärd iaf :) ..
Jag & sandra tog bussen till Stan vid 11 imorse , det bar iväg till lite affärer och sen kom rebecka och Marie vi gick och fikade på The i 14 huset :D .. det avr 2 caffe latte för priset av en så det var skit bra :D ..
Man tackar sandra hon bjöd idag :) ..
Sen var sandra tvungen att gå vid halv 14 och vid 14 mötte vi uppp kannika , så längesen vi sågs igen ! ...
Ja men det blev stan , och jag inhandlade ,

1, Bh-set vit
2.Bh-set svart
3. Vårjacka svart

SUPPPER NÖjd med dagens inköp och jackan är ju helt underbar , blev kär direkt den satt så bra också!  ...
Nu blir det jobba imorgon , så det blir natta snart här för båda rebeccorna :P ... men Rebecka med CK sover redan , vart en hård dag för alla idag tror jag :) , Vi åkte hem till mig efter stan vid 17 tiden och jag lagade pasta & köttfärssås med sallad det var så gött blev så mätt rebecka åkte hem och sen kom hon tillbaka med en godispåse det var gott det , har nyss tittat klart på lets dance , vem tror ni åker ut ??

jag tror carl-jan eller birgitta får åka hem :)

Bagge & Magnus var bäst ikväll :) ... de var allt för mig denna kväll Puss & Pörr ...

Sov härligt eller ha de så kul på krogen för er som ska dit ! ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin