Mia & Klara


Ska lägga mig och se några avsnitt av Mia & Klara , ladda ner första sesången igår , så det blir att titta på det ett tag la mig sent inatt , somna vid 4:a tror jag klockan var , det var så mysigt rebecka kom hit 20.00 till 00.00 , hon ramla precis 00.00 när vi skulle gå till bussen , ja bara ska du göra en ängel haha?! :D jaja , vet inte riktigt om jag ska med till Sabina ikväll , jag är ju fortf sjuk som vanligt och inte sådär super pigg påå det , men Grattis till henne iaf :D .. Hon fyller år imorgon ! . Nu blir det Mia & Klara avsnitt sen ska ja nog se filmen Utanför din dörr  den är bra !! .. / LOVE Rebeccah


P.s . min nyktra helg på länge om jag stannar hemma idag , det var längesen jag hade en nykter helg nu .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin