Lovelovelove

Heejjjj ,
Mår alla bra ? det hoppas jag , dumt att klaga jag mår bra och har fått min dos av marie nu :D:D ..
Var med henne till doktorn när hon fick sina spruutor , och så  döade vi bara hemma hos henne umgicks igår gav ja henne en ros och en Nalle puh nalle som ja vill hon ska ha med sig till cypern så hon kan krama den när hon längtar hem :) kommer sakna henne så jävla mkt , helt sjukt kändes de igår och ge henne nallen o rosen de blev så känsligt och man blev så rörd att det är verlligen så att vi inte kommer ses på SÅÅÅÅ LÄNGE ,
Det gör ont i mig av att bara tänka på det men lyckligtvis så ska jag vara på Lindex i sommar och kommer tjäna pengar så ska ja unna mig och åka ner och hälsa på :D ... Prata med chefen idag så dom hade räknat med mig i sommar GÖTT ! ,

Jaa när jag kom hem gjorde jag stuvade makaroner & faluKÖRV :) , det blev gött och jag blev mätt , föresten så promenerade jag hem från marie så jag har fått min promenad för idag ocksåe :) .
man kommer på sig som idag nör paulina sms:ade oma tt det var Alla hjärtans dag på lördag  och att hon ville ha barnvakt så hon kunde göra nått med lars , klart jag ställer upp så det blir att åka dit .

Mer i veckan  blir umgås med Marie någon mer dag än Fredag då vi ska träffas alla tjejr och gå på Blue moon Bar after work , sen  imorogn ska ja träffa sandra en sväng :D .. längesen vi gjort nått själva nu och umgåtts ..
jaja nyss sett ett avsnitt av fångarna på fortet det var längesen oj oj , tänk att dom slutar med alla bra serier :S .. undra varför ?! .. har massa musik tävlingar istället booring ! .. aja , det var bra iaf , ska se va de blir för film ikväll ska spela yatzy med sandra om ett tag på king.com iaf det vet jag , ha en bra dag imorgon & söv gött
/ Rebeccah


 
 

Kommer sakna dig Marie , det fick marie av mig .

Postat av: MarieN

Kommer dööö utav längtan till dig min vän!

2009-02-09 @ 22:10:54
URL: http://maarienordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin