Kärlek vid första ögonkastet .

har ni aldrig känt så , KÄRLEK vid första ögonkastet... det har jag idag iaf , jag har fått känna på den riktiga kärleken ,
jag fattar inte riktigt men det är så jag kände så fort jag såg den och jag sa till Rebecka jag måste bara gå och prata med han , hon instämde och det var så vi träffades :) Tack Rebecka.



det hela började såhär , det var på stan gick in på Vero Moda och där hängde min käresta , jag kan verkligen känna kärlek till ett klädesplagg , har ni aldrig känt så att det är verkligen nått för er och ni måste bara pröva och köpa de sen , det var så jag  kände idag iaf för vårjackan jag köpte bh:arna är ju snygga men jag har ju många så dom kanske jag gör slut med imorgon vi får se , den vita vill ja helst behålla så fin :) Men aldirg att jag gör slut med vårjackan den var så jäkla fin .... så tack rebecka för att du instämde och tillät mig att gå in och prova min käresta så att ja fick bekräftat att det var ÄKTA KÄRLEK !!


har du också känt så här eller är jag ensam om dettta sjuka ting. !!


Känner ni igen han????? , han söker sin mamma & pappa!!!!
Ring 42446442324463423 "Bertil" om ni har sett till hans mamma och pappa , han skulle bli väldigt glad !

Postat av: milla

hehe. Japp detta är äkta kärlek?:) Hur mycket kostade din prostituerade kärlek?;) haha

2009-02-28 @ 12:28:40
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin