Ingen bulle i Ungnen inte .

Nej det var ingen bulle i ungnen tur var väll det eller ?! jag är super super glad och mitt horoskop stämmer idag verkligen utan dig hade jag gått i bitar inatt

Relationer
En situation där du blir beroende av en väns hjälp kan dyka upp idag. Som tur är ordnar det sig till det bästa.


Tack sandra för stödet , och nu är allt fixat så de har släppt en sten i magen nu så jävla skönt ! , Inväntar postgubben nu också :) .. Hoppas min dator har kommit :D:D ... de skulle göra min dag så jävla bra !

Förövrigt skickade jag till daniel (prästen)igår efter ett sms jag fick från en att

" vi behöver inte höras mer" skrev jag och fick tillbaka ,
"uppfattat Ha det Bra " fick jag tilllbaka ,
Så det var ju bra att han fattade (Y) ...

Ha en bra måndag alla :D .. imorgon är det tisdag och Andra avenyn Mohahah LÄNGTAR ! ....
/ Rebecccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin