Heartatttack

Hej hopp  & godmorgon .
Jag sov hos Rebecka inatt igen  , härligt härligt ,
vaknade runt 10.00 av att hon fick sms , blää men men nu är ja pigg hon fixade frukost  o allt , så gullig då
TACK TACK RUMPNISSE :D...
Såg Big brother igår kväll/ natt igen på tv400 har dom börjat visa repris från det året som Linda rosing var med , börjar halv 11 slut kvart i 1 .... vart de två dagar i rad nu , det är roligt att se dom är ju så korkade verkligen att man ens tyckte det var bra när man följde det varje dag ! ...  jaa , sånt är livet dom visar väll just de bara för att linda rosing har eget program på nu kanal 5 "Den Rätte för Linda"  kan ju säga direkt att det är något jag inte kommer att följa o se , jag & Rebecka såg det första avsnittet i tisdags men fan de va ju skrattretande , en 19 åring :S ... hmmm ja vi får väll se hur det går ,
Tyckte hon sa att hon inte ville vara med i tv längre efter Sanningens Ögonblick ,  där hon inte ens kunde erkänna att hon hade haft känslor för micke  eller vad nu frågan var skit samma hon gick hem utan pengar iaf ! ...

Skit samma , sammanfatta gårdagen så blev det jobba och som sagt ja höll på få en hjärtattack och efter det gick ja runt och log hela dagen sen , åkte hem, mamma mötte upp mig vi gick och handlade och sen hem och käkade blev proppmätt trodde inte att jag skulle orka åka till Rebecka men hon var så snäller att hon åkte till torget och åkte med mig till stockfallet haha snacka om snäll kvinna :) ...   så vid 23.00 var jag hos henne , jaja , ha en bra torsdag alla det ska jag iaf ha :D !!! ... KAnske ska unna mig och sola idag , jag är ju blekare än snön snart :(! .... ush ush ...



Ha det TACK & BOCK FÖR MIG :) / REBECCAH



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin