hastigt & lustigt

hej mina kära läsare & andra små  varelser ,

Idag fick jag hastigt och lusitgt hoppa ur sängen och skynda mig och snabbt iväg och dra till jobbet , chefen hade börjat spy och var tvungen åka hem så jag fick hoppa in och jobbba 12 - 19 gött PENGAR :) fast synd om tina då :( stackarn hoppas hon kryar på sig , nu är man äntligen hemma :) ... skönt det .  nu ska man ta en dush.

Andra avenyn  var skit spännande igår , ja vill att de ska vara varje dag :O ..men man kan inte få som man vill gämt
:( antar jag.
Igår var rebecka här och sov här , hon var så gullig så , och gick ut med edwin imorse så slapp jag de i all stress , tack för en trevlig gårdag :) 
  När ja kom hem nu hade jag fått 2 brev ett kort och  ett skrivet brev från andersblev så glad :) ... han önska mig en bra alla hjärtans dag har fått 3 nya kort som jag inte visat er på min blogg så ni ska hå se nu =) lägge rupp en bild :) ...

nej nu blir det dush , ha en bra kvällsing alla =) . / rebeccah


P.s Roliga klipp finns på Facebook som jag lagt upp=)

den med rosorna fick jag idag :) Många söta kort av han nu men dessa tre är dem senaste som jag har fått !



Postat av: milla

gO ANDRA AVENYN ;)

2009-02-14 @ 14:21:04
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin