godmorgon Sverige ,

hej och godmorgon , idag ska jag vandra hemmåt är hos sandra , ska snart vandra hemmåt ska bara ligga döa ett tag i sandra säng tänkte jag hahahahha :D
Men men , klockan är 11 och jag längtar lite hem för att ja har ju så fint på mitt rum nu Heheh :P ... ja  ör lite knepig jag vet men de vet alla som känner mig också !.
Rebecka skulle komma runt 3 tiden så skulle vi ta en promme och innan de ska jag bada o göra mig fin fin :D . !! ...
Nej nej nej ja hoppas det finns pannkakor kvar tills ja kommer hem för de stekte jag & sandra igår hemma hos mig skit goda blev dom :D ! ....
aja nu ska jag käka frukost här , rost bröd och ägg, gott eller hur :) ,?!
 hur har de gått på mitt finn fem fel då? hittat allla??????




Ja tycker det var lätt som en plätt , / Rebecccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin